söndag 12 februari 2012

Wockatz forever!

Dagens inlägg tänker jag tillägna mina underbara grannar! Jag skrev ju häromdagen att jag aldrig vill flytta för det är så bra att bo nära sjukhuset... men fasiken mina grannar kan jag ju inte flytta ifrån. Idag när vi kom hem ifrån vår solskenspromenad hängde det en påse på dörren... Till och med kartongen var en present i sig.

Nu har Moa en alldeles egen hund, Cera eller Benny?
Man blir rörd ända in i hjärteroten, inte för att vi får saker utan för att vi förstår att ni tänker på oss! För någon dag sen kom en annan granne förbi med ett litet paket. Undrar om någon skvallrat för henne att jag gillar Barbapappa?

Matchar byxorna hon har!
Eftersom jag skrivit mastodont-inlägg nu senast så tänkte jag nöja mig så här idag.
Bra dag, solsken, promenad, nöjd Moa, lugn mamma, fantastisk pappa och underbara grannar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar