fredag 23 mars 2012

My baby´s back!

Anledningen till att jag kan vara säker på det är att vi bytt fyra bajsblöjor idag! Innan jag fick barn trodde jag inte att jag skulle bli glad av att hitta bajs i blöjan, snarare tvärtom. Men nu är det ett bevis på att tarmarna funkar efter operationen och på att hon kan krysta utan att bråcket ploppar fram igen. Peppar peppar, men för varje dag som går växer det fast mer och mer. Idag var det dags att ta bort tryckbandaget på naveln för att kunna tvätta. Och vet ni vad? Det var den finaste naveln jag någonsin sett! En platt fin riktig navel. 

Idag har jag haft kameran bredvid mig nästan hela tiden för att kunna fota henne när hon är vaken och jag lyckades ganska bra. Men finaste kortet för dagen tror jag pappa tog med sin mobil.


Flaskan ser så stor ut men det är minsta modellen än så länge. Hennes ätbeteende har blivit mycket bättre sen op. och det är en stor lättnad. Jag sitter fortfarande på helspänn men börjar slappna av så sakteliga.


Hon tyckte fårskinnet var jättemysigt att ligga på, låg och drog i pälsen och flinade lite.


Jag vill bara äta upp henne ibland! Hon har börjat jollra lite grann och vill gärna vara med händerna på nappen och nappflaskan. Det händer grejer varje dag...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar